Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Cuma, Şubat 24, 2006

Sitriit Faytır





İstanbula her gittiğimizde Dinçer Amcam abimle beni alır atari salonuna götürürdü. Eheheh...Süper ortamlardır atari salonları. Ad-aduu ad- aduuu..oryuukeat,or-or-oryuukeeeaat sesleri ve salonda mutlaka bulunan “Şşş, çocuk! Ölecen oğlum, ver senin yerine oyunu bitiriyim” diyen tiplerle doludur. Tabi amcam yanımızdayken korkulacak bişey yoktu ama...düşününce o da küçüktü be o zamanlar :P . Ben aduket çekemezdim başlarda...Küçükken aduket çekemeyip, beat’em up oyunlarına küsmek üzereyken aşaği+ileri+yumruk yapınca gayet de yapılabildiğini buluşum o yıllara dayanır... 75-80 li yıllarda doğmuş olup da bu lafı bilmeyen bi türk evladı olduğunu sanmıyorum.Bugün türk gençliğinin kanına en çok ne nüfuz etmiştir en çok ne bilinir aralarında denirse bunun cevabı aduketdir oryuketdir diyenler olduğu gibi “en sinir oldugum laf aduket. Baya baya aduken diyo adam kardesim.” Diyen tiplere de ömür boyu rastlayacağıma eminim. “Aduket mi aduken mi,çanli mi-çunli mi, Mr.Bayzın’ın dönen ateş hareketi mi daha çok güç götürür, yoksa Zangief’in götaltı hareketi mi” kavgaları “yaşımı doldurdum, yaşıma girdim” kavgasıyla başabaş bi şekilde yıllarca sürecek ve hep muallakta kalacaktır hiç şüphesiz.
http://www.t45ol.com/play_us/782/street-fighter-2.html
http://www.komikler.com/komikoyun/oyun.php?catid=&flashid=231&g

2 yorum:

Ayşegül (Patamushta-потому что) dedi ki...

Ben hayatımda hiç sitriit faytır oynamadım biliyo musun? Bi kere fırsatını buldum onda da atari bozuldu! bütün gece arkadaşla uğraştık yapalım diye ama beceremedik sonra Mortal Combat oynamıştık biras..
ama içimde kaldı ya...

PcKelleZoid dedi ki...

linke tıkla doya doya oyna o zaman :)