Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Cuma, Şubat 17, 2006

Daksilledik Dinciyi Resmen:

Bizim bi dinci vardı ortaokulda..Adam sınavdan önce kitapları toplayıp kendi masasına koyuyodu ama..kimsenin iplediği yoktu millet kalkıp alıyodu…bariz kopya çekiyodu bütün sınıf… Sonra arkadaşla beni yakaladı..alta açmışız kitabı geçiriyoruz…aldı kaatları tepesine imza attı geri verdi…arkadaş bi kaadına baktı bi bana… sonra çantasından “daksil” çıkardı ve hocanın kopya çektiğimizi simgeleyen imzasını daksilledi resmen… Bana da dedi “Olum daksillesene sen de mal mısın?” Bi imzaya baktım bi arkadaşa…”aldım daksili sürdüm ben de… Hayır belli olmasa içim yanamayacak. Kabarık kabarık duruyo imza izinde... :P
Sonra ne mi oldu? Hiç bişey, bütün sınıf 5 aldı dinden..:)

5 yorum:

Ayşegül (Patamushta-потому что) dedi ki...

Lise 2... Milli güvenlik dersi...

Bitiren bitirmiş, hocaya vermiş kaatları, bi 10 kişi fln var hocanın etrafında, hocam şunun cevabı neydi bununki neydi diye sorup duruyolar... Hoca da saf saf almış cevap kaadını eline, güüüyaaa kısık sesle bunlara söylüyo cevapları. Sağolsun Volkan geçti hocanın arkasına, yazdı cevapları, sonra millet hocanın etrafını sarmışken (boyu da çok kısaydı adamcaazın) sınıfta dolaşa dolaşa daattı cevapları.... Ben de gururuma yediremedim, almadım iyi mi...?
Noldu?
Sınav kaaadının üstünde koccaman bir 40!
Evet 100 üzerinden..
saflık işte..
Bir daha mı?
Asla!

PcKelleZoid dedi ki...

ehehe... :)

Adsız dedi ki...

ben de daha komiği var. bizim ortaokulda bi fenci vardı. saolsun adamdan hiçbi şey öğrenmedigimiz gibi bi şey bilmeyenler yada az bilenler bildiklerini de unutuyolardı. her neyse... bu adam yine bi sınavın sonunda "ulan kim tükenmez kalemle yazdı, adını da yazmamış. 60 aldı" dedi. biz merak ettik ulan kim falan diye. sora bi öğrendikki bizim adam kendi cevap anahtarını kontrol edip 60 vermiş.... :D

Adsız dedi ki...

isim ver isim merak ettim şimdi kimdi yanındaki ya :P

PcKelleZoid dedi ki...

işte bi orasını hatırlamıyorum.. :)
Şimdi o arkadaşa sesleniyorum, buralardaysan lütfen kendini hatırlat...