Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Perşembe, Şubat 16, 2006

Hatırladığım İlk Hataam ve Suçluluk Duygusu:

Gene küçüüz işte abimle çıkmışız dışarı..yapacak bişey yok..başladık binanın tekinin bodrum katının camsız pencerelerinden taş atmaya içeri… Ama öyle tatlı bi ses geliyo ki kulağa böle “TOK!” diye… Biz atiyoruz falan mest olmuş bi vaziyette..
Yerden bi taş daha aldım, bi pencere buldum..Elimdeki taşı tam bıraktım ki camda perde var… Tok sesi gelmedi...
-AABİİİ KAAAAÇÇ!!!
Ve başladım koşmaya..abimin doğal olarak o mest olmuşluk hissi dahilinde olayı hemen anlayamaması ve ya da neyden kaçacağını anlamaması ve kaçacağı yönü bilememesinin de etkisi olacak ki benim arkamdan biraz geç de olsa başladı koşmaya… Bi yandan koşuyorum bi yandan dönüp dönüp perdeli pencereye bakıyorum..ne biliyim, içinde insanlar varmış…
O sırada pencereden bir ayak ve sarı bi kafa göründü..sonra bacak ve gövde….kadın belirdi çimlerin üstünde. Koşuyo peşimizden...abimi yakaladı:
-Ya o taş çocuğun kafasına gelseydi haaa!!!!?
-Teyze valla ben yapmadım valla ben yapmadım tey-…
ÇAAAAT… Kadın bi tokat vurdu kiii.. resmen izi çıktı elinin abimin yanağında.
Camdan fırlayan kadın abime tokat atmıstı ve suçsuzdu abim..ve beni ispiyonlamamıştı.. abimdi o çünkü benim…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

insanın her zaman güvenebileceği bi abisi olması iyi bişey onun kıymetini bil :)

Adsız dedi ki...

Teyze WALLA ben yapmadım :'(