Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Cumartesi, Şubat 18, 2006

İki Tekerlekli Sarı Bisikletim:


Edirneye taşınırken babam bizden önce oraya gitmiş evi kurmuş yerleştirmişti. Gitmeden önce bize de bisiklet alacağını söylemişti..biz de istediğimiz özellikleri:
-Benimki mavi olsuuun
-Benimki sarııı
-Benimki büyük olsuuun!!!
-Benimki de büyük olsuuun...
Edirneye gittiğimizde evin önündeki bisikletleri görünce çok sevinmiştik...önceden söylediğimiz tüm özellikler vardı...ve ilerde çıkarılacak olan fazladan iki küçük tekerleri ...
Meriç Nehri kıyısında askeriyeye ait aile çay bahçesi modunda tesisler vardı: İki tekerli bisiklete binmeyi öğrenişim orda oldu benim. Önce bisiklete çıkıyodum. Gidonu iyice kavrıyodum. Sonra Babam seleden tutup ittiriyodu. "
Viiiieeee!..
Amaç; ilerdeki ağacın etrafından dönüp gelmekti ama...gelgelelim bisikletin ivmesi azalıp yavaşlayınca çotanak diye devriliyodum yere. :)

Yeni apartmandan komşularımız olmuştu..Bigün annem mutfaktayken misafirliğe gelen teyzenin birine bisikletimin yeni olduğunu söylemiştim. Konuşma şöyle gelişti:
Teyze:
Kim aldı sana bisikletini,hıı?
Ben: Babam!
Teyze: Ne renk bakalım bisikletin?
Ben: Sarı..En sevdiğim...
Teyze: Geri geri gidiyo mu bakalım bisikletin?
Ben: Git-git......gitm-iy....yooo...
(az önce içi gülen küçük masum bakışlarım, affallamışlık ifadesi saçıyodu artık etrafına)
Teyze bastırmaya devam ediyodu:
-Baban sana geri giden bisiklet almadı mı?Gitmiyo mu geri?

-LAAAAYNNNN YAPILIR MI LAYN BU BU KADAR KÜÇÜK Bİ ÇOCUĞA!!!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

abi yaaww.. sen kitap yazsana.. adı da "ne bitmez çilem varmış..." falan olsun :D... Abi inanılır gibi deil, kadın bildiğin deli çıkmış...

Adsız dedi ki...

teyze açığı güzel yakalamış sen ona hava atarmısın işte sonun bu olur :D

Adsız dedi ki...

ahahaah sercan senin hayatında normal bi teyze yok mu abi hiç :D hepsi mi psikopat olur ya :D

PcKelleZoid dedi ki...

vallla yaa... ben de onu diyorum. Hep mi piskopat olur bi insanın karşılaştığı teyzeler ya.. :P