Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Salı, Haziran 13, 2006

O Oyuncak Bozuk...Onu Öyle Yapmışlar.

Ben küçükken, büyüyünce ne olacaksın diye sorduklarında "oyuncakçı" derdim. Böylece istediğim her oyuncakla istediğim kadar oynayabilirdim kimseyle paşlamama gerek kalmadan. İnsanın bi abisi varsa küçük yaştan öğreniyo paylaşmayı, bir şeyleri ortak kullanmayı...Zaten yiyosa paylaşma da(!) o konuya hiç girmeyelim. :)
Ya da sen henüz doğmadan kırılmış bir oyuncakla oynamayı öğreniyosun zamanla..Onu "öyle" belliyosun çünkü. insanlığın varoluşunu kabullendiğin gibi, o da kırık yaratılmış bir kamyon senin için senin küçük dünyanda.
Geçenlerde bi misafir geldi de, yeni çaktım bütün o oyuncakların önceden "biri" tarafından kırılmış olduğunu. Gelen ailenin küçük veletlerinin önüne boşalttık hala duran bütün eski oyuncaklarımızdan dandik olanları. Ötekileri de depoda saklıyoruz hala eheh. Neyse sonra çocuk eline büyük kırmızı kamyonu aldı ve bize dönüp şöyle dedi:

-Bu bozuk mu?
-Bozuk.
-Kim bozdu?
-Biiiz...
-Hanginiz?
(-Lan ne bilim hangimiz, bozulmus işte alla allaaa...) demedim tabi de. Düşünmedim de diil. Sonra bi baktım bu, o kamyon...
-Lan o bozuktu ki zaten dedim.
-Nası? dedi...
-Yani o bozuk...onu öle yapmışlar....
cümlenin sonlarına doğru kısılan sesimi duyunca birden bi şeyler çıt etti yüreğimde :P :) Yıllar sonra bir gerçeği farketmenin hazzı ve hayal kırıklığıyla sessizce odama çekildim ardından.

9 yorum:

berkhan dedi ki...

çok güzel yaaa... olum geçmiş defterleri karıştırma, boşver :) o öyleydi de ve sorgulama... o küçük velete de söle her şeyi merak etmesin ... :))) yok verme, kalsın öle oyuncaksızzzz.... (nası kötüysem :)))

PcKelleZoid dedi ki...

ahaahha... dandikleri verdik zaten ya...oynadı oynadı bıktı bıraktı 5 dakka sonra:) Bilgisayarda oyun açtım sonra, bu seferde "Abi küfredebilir miyim? oynarken heycanlanıyom da" dedi..
Ben de "Haa o zaman durum farklı.Heycanlanıyosan et tabi, " dedim :D:D:D Daha okula gitmiyo ne küfürler öğrenmiş adam ya..

berkhan dedi ki...

vYayy ne güzel, küfreder miyim diye sormuş... şimdiki veletler canavar hepsi yaaa... bizim bi tanıdığın oğlu 2 yaşındayken bize geldiinde benim bilgisayarı açıp, başına oturuyodu.. ben ona paint falan açıyodum.. :))) şimdi kimbilir neler yapıyodur???

Adsız dedi ki...

O kırmızı kamyonu hatırlıyorum.Ama onun bana da gelişi öyleydi.....

PcKelleZoid dedi ki...

nassı yaa?!
Peki o kafasında kurumuş sakız olan zebraya ne demeli?

Adsız dedi ki...

işte o benim eserimdi :)

Adsız dedi ki...

ahahaha sercan acıların cocuu. babam oyuncak getirirdi ben iyiyi kardesime verirdim kötüyü kendime alırdım nası fedakar bi ablaysam artık gerçi soradan kardeşime sinirlenince oyuncaklarını camdan asaı atardım:D

PcKelleZoid dedi ki...

allahtan kardeşini atmıyomussun :))

Benim abim atsaoyuncaklarımı, kurtatıyım diye atlardım camdan falla örümcek adam misali... :P

Adsız dedi ki...

bu anonymous benim yaf nie adımı yazmamışım :D