Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazartesi, Haziran 19, 2006

Arabanın Kaskosu..Hmm evet.


Geçen sene ehliyeti yeni aldığım zamanlarda... bir tatil günüydü sanırım. Sabah babamın daireyi aradım:
- Baba arabayla okula spora gidecektim de, gitsem mi ki? Hani...
- Yau..olum şimdi....nası olcak o iş?
- İşte bincem gitcem... Abime de lazım değilmiş..
-Hmmm..yau şimdi sen güveniyo musun kendine daha?
-Eveeet...
-De işte ben......de güveniyorum da...işte..
-Ya gideyim ya..bişey olmaz..Söz.
-Neyse arabanın KASKOSU var git bakalım... (ses tonu zamanla kısılmaktaydı,adeta bi hüzün kaplamıştı ortamı)
-Saol :)
(Dııııt dıııt dııt)

Sırt çantamı kaptığım gibi Fırladım bindim arabaya, başladım sürmeye.. Yolun ortalarıydı sanırım.. Şöle bi düşündüm de “Arabanın KASKOSU var git bakalım” demişti..
Ya adam direk gözden çıkardı arabayı ya...Tamam vuracak bu...kesin vuracak...neyse artık vursun bari...napalım...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aslında baban seni gözden çıkarmış :D
Söylediği sözlere bakılırsa (arabanın kaskosu var).

Oğlumun başına bişey gelir aman oğlum dikkat et falan demiyorda. Arabanın kaskosu var diyor :D

Hehe arkadaşım senin yedek parcaların varmı yada kaskon?

PcKelleZoid dedi ki...

Dimi yaa...hakkaten bak...

Ayşegül (Patamushta-потому что) dedi ki...

Ett ya o lafı duyunca ben de üzülmüştüm ama ben şöyle düşündüydüm:

Yau arabanın kaskosundansa çocuğun sağlık sigortası daha önemli diil mi yau...

Hadi sigortayı bıraktım, can sağlığı bu can can...

Neyse ya belki de araba telef olur da çocuk sağlam kalır diye düşünmüştür... Sağlam adamın oğlu sağlam olur mantığı hani...

Ayşegül (Patamushta-потому что) dedi ki...

Düzeltme:

yau pardon cumhurun yorumunu okumadan yazmışım. Hehe eet işte ben de cumhur gibi düşünmüştüm.