Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Çarşamba, Haziran 28, 2006

Kıllı Bilader ve Ehliyet Sınavı

Şu ehliyet sınavı olayı ne garip işliyo Türkiye'de yaa... Geçen bi arkadaşla konustuk da sınava yeni gircekmiş mi girmiş mi artık...
-Stajer sürücü mü olcaksınız siz şimdi? dedim
-Yoo.. dedi
Ya bize sistem değişcek diyolardı ama..siz ucuz kurtuldunuz, stajer sürücü olmayacaksınız diyolardı 2 sene önce.. E hani? hala aynı halt imiş uygulamadaki... Bildiğin kandırıldık ya! Üstelik ben aynı gün bi de Calculus sınavına girmiştim. Üniversteye yeni gelmişsin, hayatında ilk kez bi vizeye gireceksin, heycanlısın, zaten
hocan kıl bi adam... ve sen sınavın bi gece öncesinde ilk kez eline aldığın ehliyet kitabını açıp çalışmaya başlıyosun. Aklından türev ve optimizasyon soruları geçerken önündeki kitapta şöyle bi soruyla karşılaşıyosun:
Vites kırılırsa aşağıdakilerden hangisi olur?
A)Çalışmaz B)Yerine Yenisi takılır C)Yola devam edilir D)El freni vites gibi kullanılır
:))Yauu bişey derdim de neyse...
Sınav günü sabahtan gidip sınıfımı buldum oturdum. Kapı yanı, önden ikinci sıra. Önümde aygır gibi iri, kıllı bıyıklı bi genç... Kollarda jilet izleri. Döndü arkasını ve şöyle dedi:
- Bilader senin ilk yardımın iyi midir?
- Eee...i-i-..yii. (sabah sabah...tipi görünce şaşırdım bi de tırstım hayır da diyemedim)
- Hah! Tamam... Benim de motorum iyi..
- allaaağ şimdi s.çtık... (dedim ama bi kendim duydum.)
- NEY?!!
(anaaam...)
Adam yan yan oturdu bütün sınav ya..baktım olcak gibi diil..bitirdim hızlıca çıktım,napıyım... Toparlanırken de adam fısıldayarak:
- Kalkma lan..Lan kalkma...Kalktın mı?... Lan?!
Kağadı verdikten sonra adamın önünden geçerken yüzyüze gelmemek için çok çaba harcadım ama nası bi meraklıysam son anda bi gözgöze geliverdik...
ifade: yüzünü ezberliyorum bak bi daha karşılaşırsak s..tim belanı!
:)) Hala karşılaşmadık; ama umutluyum... :P

16 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahaahha süpermiş :D
ama ben anladım sen ondan bilkentten çıkmıon :P

PcKelleZoid dedi ki...

Bi grup herif de bilkente gelcek diye tırsıyorum..geçen sene bi forumu hacklemiştim de ... ama daha yeni yeni öğreniyodumm.. bilgileri saklayamamışım..adamlar google'a yazsa herşeyim,adres,okul falan çıkıyo zaten :) Sonra arkadaşların gazına gelip google'a mail atmıştım.. ölüm tehditleri alıyorum bilgilerimi siliniz diye :D:D:D hemen cevap gelmişti ama var ya..

berkhan dedi ki...

hatırlıom o günleri, sercanı saklamayı falan düşünüoduk :)))

Adsız dedi ki...

heeheheh hatta msnini deiştirdin de, onlar almış olabilirler dedin :D

Adsız dedi ki...

bizim sınıftada kızın teki hocaaam ben eminim bu konuyu bize göstermediler kitaptan acıp bakabilir miyim dedi, hocanın suratındaki ifadeden kız söledii seyin sacmalıını anladı da üstelemedi allahtan :D

Adsız dedi ki...

ya ne kıl tüy adamlar giriyo o sınava var ya.. bizim sınıfta da 5. kez ilkyardıma giren insanlar vardı.ya okumadan girsen bile geçersin..

yaranın üzerine ne sürülür sorusunun şıklarında salça-merhem-dişmacunu vardı..

PcKelleZoid dedi ki...

İşte var öle insanlar... Ben derse de gittim bikaç kere orda da iki tane apartman görevlisi vardı bizim sınıfta..Hoca soruyo "Yolun neresinden gidilir?" diye. Bunlar sınıfın aktif öğrencileri olarak parmak kaldırıp sölüyolardı hevesle:
-Sağdan gidilir hocam!..

Adsız dedi ki...

yaaa o dersler ölümdü yaaa.ilköğretim mezunları geliyordu böyle adam 2 satırlık soruyu 17 dakikada okuyodu ben baygınlık geçiriyordum.NEyse ki bir süre sonra hoca da bunun farkına vardı sen okuma yanındaki okusun sen dinle fln demeye başlamıştı adama.ben çok hızlı okuyomuşum anlamıyolarmış beyfendi-hanımefendiler,beni hocaya şikayet etmişlerdi..

Adsız dedi ki...

zuhahahaah o ne yaa ilkokulda mıyız şikayet falan(hojaaam şu kıza bişii söleiin anlamıyalıım die soruyu hızlı okuoo bilioom ben :D)
insanlar fazla ciddiye alıolar bu dersleri:)

Adsız dedi ki...

kızııım var ha adamlar üşenmemiş trafik-motor-ilkyardım eğitim cdsi çıkarmışladı.akın akın alıyodu insanlar..hani bizim zamanımızda da öss güvender cd leri fln vardı ya onun gibi..hem de 3 dandirik cd yi 30 milyona satıyolardı.herkes de alıyodu halbuki kopyalanabilir cdlerdi :) hic izlemedim ama icindekilerin açıkööretim fakültesi gibi bişi oldugu düşüncesinde oldum hep.böle süslenmiş bi hoca gayet uyuz bir şekilde ders anlatıyo...Anlamayanlar için 1739348215 kere tekrar edio eve ödev veriyo cd den falan... Ben de birinden bulup izlesem mi ya merak ettim bak nası bişi acaba?!

Adsız dedi ki...

ahahahahahahahah ne alemler yauf bu insanlar

berkhan dedi ki...

nil, sibel siz ii anlaştınız.. sizi ben bi tanıştırayım yaaww... :))

PcKelleZoid dedi ki...

İşte ya bi blog nelere kadir... tanışın arkadaşlar kaynaşın.

Adsız dedi ki...

sercanım kalkıp gitmerkle en iisini yapmissin. malum daa benim basdima geldi bole bi olay biyoloji sınavında ha bide o kızdı böyle kıl yumagı bi adamda deil. tabi boyle olunca baska seyler girio isin içine olay got korkusundan cıkıp belki kızı tavlarım moduna donusuo ve sonuc: ikimizde kopya yedik :D

PcKelleZoid dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
PcKelleZoid dedi ki...

eheheh... hatırrlıyorum o sınavı..
:)