Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Salı, Ağustos 01, 2006

M Harfi

Ben çocukken zaman bir sümüklü böcekti. Şimdi ise bir tazı. Her geçen yıl aklımda topu topu bir saatmiş gibi kalıyor artık. Ve her yıl düzenli olarak git gide azalan bir dizinin rakamları gibi bir önceki yıldan daha çabuk geliyor.
İlk okul birinci sınıfta harfleri öğrenirken öğretmen tahtaya bir örnek çizer ve sonra öğrenciler de ona bakıp bakıp defterlerine çizmeye çalışır ya o harfleri... hatta harflerden önce ///// (slash) çizersin sayflarca.. ev ödevindir o senin çünkü belki de...
Şimdi hayat daha zor sanırım. Ya da ben eskisi kadar verimli kullanmıyorum zamanı. Birileri devam ederken bişeyler yapmaya ben tuvalet izni almışım sanki, mal mal işiyorum pisuara. Ve birileri benden daha fazlayaşıyor bu süreçte. Ben vakit öldürürken, onlar o vakti kullanıyor. Aynı birinci sınıfta "M" harfini tuvalete gittiğim için yanlış öğrendiğim gibi.. Hiç unutmam "L" harfindeydik, çişim geldi.İzin istedim çıktım. Döndüğümde M'yi çizmeye çoktan başlamıştı herkes. Ben sırf bu yüzden hala yamuk çizerim M'yi. Eheheh çişim gelmiş yaaa, salak ben! :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de 'O' harfini çizemezdim hiç. hep patates gibi olurdu :( o zamanlar çok üzülürdüm de şimdi nispeten daha iyi :D
ya hayatı ben de kaçırıyorum ve de gittikçe her şey daha da kötüye gidiyo gibi geliyo. 'an'ı yakalamak ve de zamanımı doğru değerlendirmek konusunda ben de başarısızım :((

Hande

Adsız dedi ki...

Ben de 'O' harfini çizemezdim hiç. hep patates gibi olurdu :( o zamanlar çok üzülürdüm de şimdi nispeten daha iyi :D
ya hayatı ben de kaçırıyorum ve de gittikçe her şey daha da kötüye gidiyo gibi geliyo. 'an'ı yakalamak ve de zamanımı doğru değerlendirmek konusunda ben de başarısızım :((

Hande

Adsız dedi ki...

R harfi yaaa...Ama büyük harf yazıcan..Allah'ım o nasıl absürd bi şekildir!!!

PcKelleZoid dedi ki...

Allahtan Japonyada yaşamıyoruz yaa... Düşünsene bi çişin gelse hayatın karardı ya :))