Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazar, Ağustos 13, 2006

13 AĞUSTOS

Evet bugün bir arkadaşım hatırlattıktan sonra bütün gün günün anlam ve önemini sordum durdum insanlara.. Aldığım cevapların hiçbirini beğenmedim.

-Hayat artık anlamsız geliyo bana be abi...
-Lan bi git.. death dinleme sen artık olum bence.

-Bi gün dediğin nedir ki şu koskoca insan hayatında torunum.. Yarın ölsek, bugünün anlamı çok büyük olurdu heralde dimi..
-Neyse anneane ya görüşürüz hadi.
-inşallah çocuum..
[-inşallah mıı.. :S (kafayı yicem ya off)]

- Benim doum günüüüm..ehi!!
- Dimi ben de onu şeyetcektim tam.. evet.

Şimdi günün anlam ve önemini açıklıyorum arkadaşlar bugün:
""13 AĞUSTOS DÜNYA SOLAKLAR GÜNÜ""
Ve gizli solak örgütümüz sayesinde bir gün dünyayı ele geçireceğimizi belgelemiş durumdayız.Ama tanıdıklar hemen tırsmasın. Size kıyak yapabilirim belki. Dernekteki forsumukullanıp sizin en geniş zindanlarda beslenmenizi sağlayabilirim diye umuyorum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

nıahahahahahaaha saglaklara ölüüüm :P

Adsız dedi ki...

ya ben bişi sorcam.. neden çok zeki insanlar hep solak oluyo ? dimi sercan :P

Adsız dedi ki...

tarih,sayı hastalıı yaa :D ajanda görevi görüorum resmenn.. ama bi gün solaklar war yaaaaa :))

PcKelleZoid dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
PcKelleZoid dedi ki...

jasminnn'e: di... ben de çözemedim hala. Hakkaten ya neden böle ki bu kanıtlanmış gerçek acaba? :P

seçil'e: evt seçil ya dernekte sadece üye olmana rağmen hatırladın ya.. helal olsun valla ne diyim...ben unutmustum... koskoca başkan yardımcısıyım gizli solak örgütümüzün, 13 ağustosu unuttum...

Adsız dedi ki...

e bnd bi terfi ederim artkk :P

Adsız dedi ki...

ay bende senin d.günün sandım öle diiil dmi :D solaklar günü mü ilk kes duyuyorum ay yazıyı mı anlamadım bilmiom geceyarısı bu kadar oluo :D