Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Salı, Temmuz 11, 2006

Nagihan ilk kopya çekişim ve ilk dallamalığım

İlkokul birinci sınıfı Edirne’de Şehit Asım İlkokulu'nda okumustum. Çok tatlı bi sınıf öğretmenimiz vardı.
Sınav oluyoruz şimdi; Ben de yapamadım bişeyi, nası yazılıyodu hatırlayamadım mı bişey oldu. Sol ön çaprazda Nagihan oturuyodu:
-Şşşt! Ali ata bak nası yazılıyodu? Şşştt! dedim.
-sajksaphia (Artık bi şekilde söyledi bana nası söyleyebildi bilmiyorum ama anlayıp yazmıştım hemen.)
Aradan bi kaç dakka geçti. Bu sefer o bana bişey sordu:
-Sercaan..şu nası oluyodu,bişey bişey?
-Söylemem.
-Yaa.. ama ben sana söylemiştiim..
-Naapıyım söylemeseydin.
Çok şerefsizmişim yaa... Nefret ettim kendimden. Bahse varım o kız hayatında bi daha kimseye kopya vermemiştir. Kız bi de hoşuma gidiyodu benim. Unutamadım hala bak...Sonra tam ben ikinci sınıfa geçtim biz taşındık Edirneden..bi daha da görmedim Nagihan’ı...

10 yorum:

PcKelleZoid dedi ki...

ehehehehh...
olm düşündüm onu da.. soyadını hatırlamıyorum ki. Belki o kendi adını aratır google'da da benim site çıkar.Bulur beni eheeheh...

Adsız dedi ki...

eheheh ercix ben de aynı şeyi düşündüm haa, oglum hepsi aynı bu adamların copy paste :D tembel gördüm seniiii :D

Adsız dedi ki...

haa unuttum yazmayı, cidden çok şerefsizce bi davranış olmuş :D
ben de ilk kopyamı 5. sınıfta din dersinde çekmiştim. ama ben öle başkasına güvenmiodum, kitap açmıştım sıranın altında :D nası bi daldıysam kopya alemine, böle emeklemeden yürümek gibi ehehehe

PcKelleZoid dedi ki...

ya ben onu eğitim sistemimize bi eleştiri getirebilmek için öle yaptım. :P Tek tip adam yetiştiriyo bizim eğitim sistemi.. ezberci, sorgulamaktan korkan, ne istediğini bilmeyen adamlar topluluğu...

Tymaut dedi ki...

hadi len

PcKelleZoid dedi ki...

ehehueheuhe :P

Adsız dedi ki...

yuhh bu kdr sıkılır yanii :D kesişe bak, çocuk sıkacam die yaratıcılıgını geliştirdi walla :D

PcKelleZoid dedi ki...

Ya o diil de Nagihan'ı görmem lazım benim... Daha özür falan dileyecem. Çok içime oturdu ya..

PcKelleZoid dedi ki...

"..eskidostuz.biz" diye bi site var oraya üye olsa bari...

Adsız dedi ki...

ben www.eskidostunubul.com dan baya bir lise arkimi buldum beli yardimci olur. arada bir ziyaret edip yeni uye olanlardan diger arklari yakaliyorum :)