Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Cuma, Temmuz 07, 2006

Mühendis vs Kısrak

Geçen ay Milliyet'te bi haber okumuştum. Bu konuda bişeyler yazayım dedim durdum günlerdir ama bu konuyla ilgili hiç bi anım yoktu.. umarım da olmaz :) Ama haber o kadar trajikomik ki zaten bu konuda komik bi anım olmasına gerek olmadığına karar verdim en sonunda.Haber Can Dündar'ın köşesine şöyle yansımıştı:
"-Geçen ay Abant'ta bir mühendis, kiraladığı Ceylan adlı kısrağa tecavüz ederken yakalandı.
-At sahibinin takibi sonucu iş üstünde yakalanan mühendis, "hayvana cinsel istismar" suçlamasıyla gözaltına alındı.
-Bolu Hayvanları Koruma Derneği üyeleri, Ceylan'ı ziyaret edip şeker verdiler, "insanlık adına" attan özür dilediler, satılmasını engellediler.
-Dernek üyesi bir kadın olay yerinde, "Utanıyorum atın gözlerine bakmaya" diye başlayan bir şiir okudu. "
Dernek üyeleri de bi manyak ya...

O deil de;
Kardeşim anladık sen makine mühendisisin, yıllarca kızsız ortamlarda bulunmuşsun, erkekçi olmayayım diye çaba harcamışsın,güç sarfetmişsin bu süreçte.. tamam ama o kadar da deil be kardeşim! Hayır bana gelip desen ki "Atı çok beğendim" ya da "Biz birbirimizi seviyoruz." falan anlarım. Gidip tecavüz etmişsin be abi!. Hadi onu da anladık da.. haberlerde "mühendislerimizin hali bu mu?" diye geçti olay... Biz de okuyoruz, biz de mühendis olacaz...yapmayın gözünüzü seveyim. Noluyo?

8 yorum:

Adsız dedi ki...

kıyamet alametleri bunlar :D

Adsız dedi ki...

Makine mühendislerinden uzak durucaksın kardeşim ben bunu bilir bunu söylerim.
Ajdar da makine mühendisiydi.

bkz:nane nane

bkz:şşt şşt hülya cama çık,sana olan sevgim çok açık,kaç kere söyledim sana apaçık

bkz:haydi de haydi dünya
haydi de haydi dön dünya
kaç keez kaç yıl..
yaşarım sen dee bil şimdii
sen şimdii lazımsın sen banaa
sen şimdi
büyüklüğünü bil
kadrini kiymetini

beni zora sokma
alırım senden sonraa
tüm yetkimi
alırım senden sonraaaaa
tüm sevgimi....

Tymaut dedi ki...

fırat sen geçen ay bana at fiyatlarını soruyodun. Napacaksın dedim binecem falan dedin.. Ne iş?

berkhan dedi ki...

zaten mühendisin itibarı sıfıra yakın, bi de bööle mallar çıkıoo, iiice halledio...

Adsız dedi ki...

ehehehehe :D bunun üstüne yavuzdan bi laf sokma girişimi daha beklioruz :D

ben de böle iki kişi birbirini bozarken arkada hobaaa die bagıran şahıslar gibin hissettim kendimi :D

PcKelleZoid dedi ki...

hiii!
kavgada söylenmez... :P

Tymaut dedi ki...

ne diyon!

Adsız dedi ki...

hobaaaa! ne dediiiiiii :D