Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazartesi, Temmuz 03, 2006

İKS(X) Mİ? ÇARPI(X) MI?

2 sene öncesiydi...Üniverste 1, Electronics101 dersindeyiz. Ders geniş lablarda geçiyo.. bi de tahta koymuşlar hoca birşeyler anlatırsa diye... Onu da oturduğunuz her yerden görmeniz mümkün olmuyo tabi, kocaman bi mekan.. Sütunlar falan var bi de işte inşaat gereği... Hoca da bu probleme çözümü bulmuş tahtada bişeyler anlatacağı zaman herkesin sandalyesiyle yaklaşmasını istiyo işte. Ben de oturmuşum en arkalarda bi yere, önceki gecenin uykusuzluğunun da verdiği dingin, mülayim bakışlarla hocayı dinliyorum...
- SEN!? Dedi
Tahtada ne yazıyo?
Ben kalktım ayağa sağa bi adım attım, kafayı da hafif eğip önümdeki sütunu görüş alanımdan çıkararak baktım; tahtanın sol alt köşesine küçük bi x çizmiş.
- İks.. dedim
(ama bi kıllandım da hani.. lan yoksa çarpı işareti mi deseydik diye..)
- Peki dedi hoca.
Sonra sol yanımdaki çocuğu işaret ederek
- Sen söle bakalım tahtada ne yazıyo?
Çocuk da kıllandı tabi benim gibi .. “ulan var bi bokluk bu soruda ama hadi bakalım” modunda iki adım attı sağa eğildi meğildi baktı kafayı kaldırdı:
- İks hocam dedi. Hani yanlış cevap da olsa iki kişi olalım tırsaklığı mı bürüdü çocuğu artık bilimyorum.
Hoca “tamam otur” dedi. Bu sefer de sağ yanımdaki çocuğa dönüp
-Sen söyle ne yazıyor tahtada?
Adam kalktı, şöyle kafayı sağa eğdi hafiften, hocanın bizim cevaplara verdiği hoşnutsuz tavırdan da etkilenmiş olacakki
- Çarpı işareti hocam o! dedi heycanla... Kahraman olacak ya... Yanlış da olsa radikal olmanın verdiği hazla hocaya döndü...

Sonra hoca üçümüze de baktı baktı ve şöyle dedi:
-
Akıllı oğullarım benim. Ben siz oturduğunuz yerden tahtayı görebiliyo musunuz diye soruyorum.. Niye ayağa kalkıp, yürüyüp bakıyosunuz?!

8 yorum:

berkhan dedi ki...

hocan kimdi yaaw, üni dışından okuyanlar melek sancak :))
bi de eee101 ne gereksiz bi dersti, bi şey ööretmediği gibi, yeni başlayanları bölümden soutan irenç bi derss...

Adsız dedi ki...

siz erkeksiniz kız olunca hoca önyargıyla bu kesin salaktır die yaklaşıo:D ben soru sormaya giderken görüo geldiimi tek eli cebinde yüzünde pis bi gülümseme eheheh kimbilir ne mal bi soru sorcak die düşünüodu kesin yüzünden anlıodum:D .bi keresinde de osiloskopla ölçüm yapıoruz bi salak ayrıntıya takıldık hocaya soralım dedik, sormaz olaydık hoca anlıamadımız bi şekilde görüntüyü bozdu(hangi düğmeye bastıı hala muamma),sora bikaç dakka uraştı ben gelcem birasdan dedi ve kaçtıı :D levent hocamız diildi tbiki bunu yapan hocamız :D

PcKelleZoid dedi ki...

ya o diil de neden böle şeyler hep beni buluyo yaa?

Adsız dedi ki...

ahahaha bizde de 79 yazmıştı, sordugu çocuk da 78 die sıkmıştı gördügü kadarıyla :D levent hoca da hyr 79 diip bi nıahahah çekmişti :D

Adsız dedi ki...

haa ayrıca, hocanın kıyafeti hiç olmamış, kırmızı kareli bi gömlek ve kot pantolon olması gerekiyo..

PcKelleZoid dedi ki...

ama keşke böyle giyinse :P
demek geçti içimden..bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

çok attık adamın arkasından rüyama girdi dün, tamirci olarak bizim eve geliodu :D
fantezi yapmışım resmen ehehehe

PcKelleZoid dedi ki...

eheheh.. adam 3 boyutlu televizyon yapacak, sen tamirci yapmışın adamı yaa.. helal olsun valla... :P