Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazartesi, Mart 19, 2007

Kütpane :)

Bizim okulun kütpanesinde ders çalışan bi insanın uykusunun gelmemesi durumu çok karşılaşılan bişey değil gibi sanki… Ya da bende var bişeyler… Ya bi de sıcak oluyo kütpane tamam mı? Böle nası uyuyasım geliyo anlatamam. Tam bole çalışıyosun şimdi:
-
Evet tamam rooth locus evet… hmm…grafiği çizerseeek..hm.. imaginary axisin crossinglerini de buluuup, eveet…hımmm… K’yı da bulduk mu şey yöntemiyle..neydi o, hah…rouuth heerwitzzzz…zzzzZZZZZZzzzZZZZZ………………………………………………
Uyuya kalmak dedim de geçen Yavuz bir uyuya kaldı abi içerken bizim evde ehihihi :) resmini çektim haberi yok :) nohahaha!!! :)
Bi de benim garip bi huyum var… kütpanenin giriş katına birinci kat diyorum orta katına ikinci en üst katına da 3üncü diyorum halbuki en üst kata çıkınca kapının yanında dana gibi “2.KAT” yazıyo… ama ben nerdesin diyince ikinci kattayım diyenlere istemsizce kızıyorum…
-Alo nerdesin?
-Kütpane 2inci kattayım.
-3üncü katı diyosun yani..
-yok iki
-Tmm işte üç o üç… Üç de bundan sonra ;)

Lisede derslerde sınıfta otururken herkesin ayaklarını önündeki sıranın demirine uzatması gerektiğini savunurken ne kadar haklıysam, kütpanenin katlarına verilen numaralar konusunda da en az o kadar haklıyım.Herkes önündekinin sırasına uzatsa ne güzel ayaklarını önündeki demire uzatınca kimse topuklarıyla vurmazdı arkasındaki arkadaşının ayaklarına hiç bizaman.. Görüldüğü gibi gayet haklıydım bu konuda da ben halbuki ya :)
Bu benim tamamen ne demek ya da ne yapmak istediğimle alakalı, tamam mı?! Bu konuda artık benle tartışmayın. Ben 3üncü kat demek istiyorum yaa…Anaa…

9 yorum:

Tymaut dedi ki...

pis adam resmimi çekmiş ya uyurken. bak onu sil hemen komikse!!

kütüphanenin en üst katına ben de 3. kat diyorum ama senin kadar iddialı değilim bu konuda :D

bi de ben ayağımı hep sıarmın altındaki demire atardım öne değil. Senin gibi herifler ayağıma basıp dururdu arkadan

PcKelleZoid dedi ki...

:)) nohahaha!!!

Adsız dedi ki...

en öndeki nereye uzatcak, herkes öne uzatırsa? bööle dana gibi ortalık yere sallıycak mı ayakları? koycak demir yok kardeşim !

halbuki en arkadaki için öle bi sorun yok arkaya uzatırsa :D

PcKelleZoid dedi ki...

ya banane kardeşim nereye uzatırsa uzatsın alla allaaa... öne oturanın bacakları da kısa oluyo zaten uzatsa belli olmaz ki... yalnız ben bu konuda bildiğin haksızım resmen konustukça insanlar nefret etcek..Banane ya ben uzatcam ayağmı işte...

PcKelleZoid dedi ki...

yavuz resmini koyayım mı bloga :)))
nohahahah:)))

Sertaç dedi ki...

En sevdigim dersin en sevdigim konusundan örnek vermissin.Nasil uyursun yaa!
Geçenlerde meslegimi soran bi albaya elektrik elektronik deyince -bu arada o da harp okulunda
elektronik dersleri almis- "Vaay root locus" diye cevap verdi. Uzunca bi sohbetin ardinda da
"Seni sevdim astegmen, bana root locsusu hatirlattin" demisti.Yani demem o ki; simdi orada
olsaydim kütüphanede çalismana gerek kalmazdi, o dersi de A ile geçerdin. ;)

PcKelleZoid dedi ki...

hadi yaa...çok zor abi bu ders ya..
Ben C'ye falan razıyım. root locusmuş curt locusmuş fason işler bunlar... yazacan matlaba kodu çıkaracak löpçük die... nie kastırıyosunuz ki beni bu kadar hesapla ya ey hocalar!

b_rkh_n dedi ki...

eet ben de 3. kat diorum 3. kata. ve bu konuda hakli oldugumuzu basit bi sekilde anlatiyim.
disardan bakinca kütpane kac katli? 3 O zaman iste en ust katinin 3. kat olmasi gerekior. Bu kadar basit :)))

PcKelleZoid dedi ki...

diyi mi...diyi mi...