Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Cumartesi, Şubat 17, 2007

HADİ YAA NEYSE...

Kampüs dışında görüp de "aha bu tip de bizim okulda" diyebildiğim bisürü değişik insana, binlerce değişik hayata, yüzlerindeki milyonlarca yaşanmışlık izine bakıp bakıp düşünüyorum zaman zaman... benim farkettiğim ve durmadan sorguladığım bu şeyi onlar da sorguluyo mu diye… Belki her gün gördüğüm ama hiç tanımadığım bu adamlar da kampüs dışında beni görünce aklından geçiriyordur aa bak bu da bizim okulda diye. İlerde belki aynı firmada çalışan iki kişi oluruz ve o zaman sanmıyorum ki kimse gelip “Vallahi ben seni kampüste görüyodum haa!” desin. :) Ama lisede de öyle olmuyo muydu? Sadece aynı lisede okuduğumuzu bilip hiç muhabbet etmediğimiz adamlar, şimdi sokakta görünce “Ooo…Baba naber yaa?!” diye muabbet açıyo. Açmıyo mu?...açıyo, açılır… bana da açmışlardı. Önce böyle gözler büyür. Tanıyosundur çünkü aslında simayı. Bi tereddüt edersin şöyle karşılıklı, sonra aha vallahi o da beni tanıdı diyip biraz da artık üniversteli olmanın verdiği özgüvenle çotanak diye dalıverirsin muabbete:
-Yauv sen nerde okuyodun şimdi?
-biyer biyer
-Haa… iiymiş o ya..! Bizim Kazım da orda okuyo. Biliyosun dimi Kazımı? Kazım yaa bizim Kazım… Bilmiyosun…hıı neyse.. E – Hasan var! Hasan TM'ci. Onu da mı tanımıyosun..haa.. hadi yaa… neyse…

ve bunun gibi hadi ya neyselerle bitmeye mahkum bir diyalogla bi arkadaşının arkadaşını dahi tanımayan bu adamla “Baba naber yaa, sen nerde okuyodun şimdi…” muabbeti yapmak ne kadar doğru bilmiyorum ama üçüncü cümleden sonra ortak hiçbir yön bulamayacağınızı öğrendim. Bu gibi durumlarda “Neyse ben seni tutmayım…” diyip ortamdan sıvışmaktır en güzeli. Hayır ben kendimden biliyorum. :P O bakımdan şeyettim. Ama harbi merak da etmiyo değilim bu üniverstede gördüğümüz tipler de karşımıza “HUAA Baba Naber yaa?!” modunda çıkacak mı ilerde… çıkmaz sanki ya.. yok yok çıkmaz. O kadar da deil artık… “Sen nerde çalışıyodun şimdi abi? Haa Bülent var bizim orda…otomasyonda..?” “Tanımıyosun demek.. HADİ YAA NEYSE…

6 yorum:

Tymaut dedi ki...

yav benim böyle bir kaç arkadaşıom var okulda görüyom ama hiç selam vermiyom. ilk karşılaştığımızda ikimiz de vermedik şimdi tanıyoz birbirimizi ama hiç selam vermiyoz ya çok kötü

Adsız dedi ki...

yaw neyi takmissin sercan kafana slm ver gec sadace birak o dusunsun bu kimdi ya die... hic tereddut bile etme :)

PcKelleZoid dedi ki...

hii abi aslinda o da benim dedigim durumdan farksiz ama hani benim dedigim olay: hiç tanimadigim ve hiç bi zaman da tanimak zorunda kalmayacagim adamlari okul disinda görünce böle taniyomus gibi selam veresinin gelmesi durumu...

PcKelleZoid dedi ki...

ama adamla tek bir kez bile konusmamışsın mesela... sadece sürekli görüyosun...simayı tanıyosun...

Hanım ve Bey, el ele dedi ki...

bi de mesela tanıştığın insanlarla oluyo böyle şeyler. çoook uzun zaman önce bi şekilde aynı ortamda bulunmuşsun ( kurs felan mesela ilköğretim yıllarında) şimdi görüyosun, aynı kampüstesin şimdi. görüyosun sürekli. bi tarafın çok emin kesin o diyo selam ver ayıp olmasın. bi tarafın da ya değilse rezil olursun diyo. hayır sonuçta selam vermemeye karar veriyosun içinde kalıyo. ha selam versen ne olcak, o kadarcık şeyle rezil mi olunur o da ayrı.. neyse biir beni durdursun ...

Adsız dedi ki...

bi de şu var: kampüste yürürken bişi aklına geliyo, kendi kendine gülümsüyosun, o sırada kafanı kaldırıyosun, karşıdan gelen kişiyle gözgöze geliyosun. o şahıs da üstüne alınıyo, tanıdıgın için gülümsedigini sanıyo, kafasıyla selam veriyo :D

bu bana haftada en az 2-3 kere oluyo :D