Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazar, Ekim 22, 2006

karneni alınca bulutlara bak...

O zamanlar ortaokuldaydım... Okullar kapanalı tam bi hafta olmuş. Bu tatil dolu bir haftanın sonunda okula gidip karnelerimizi almamız gerekiyodu. Bindim dolmuşa, gidiyorum okula; arka dörlünün bi önüne, cam kenarına oturdum. "Para uzatmak" diye tabir ettiğimiz, hayatta en sinir bozucu bulduğum seylerden biri olan bu dertten uzak olayım diye arkası boş olsa, herzamanki gibi oraya oturacaktım tabi... Hayır bi de anlamazsın ya böle:
-Neresi?
-sqaskfahil (ilk söylenişte imkansızdır anlamak. Bi daha sorasın)
-neresi neresi?
-sasqfahtin ( gene anlamassın genelde ve ersin karabulut'un da yaptığı gibi öndekine uzatırken parayı, aynı sesi çıkarırsın)
-şurdan bi sasqfahting uzatırmısınız?
-ney?
-sqaskfahiğl. :)

Adam bi daha "neresi diyosunuz anlamadım" derse sıçtın. arkaya bi daha dönülür "pardon neresiydi?" denir falan..neyse eziyettir işte bu iş bildiğin.
Sonra dolmuş giderken böle artık birbirlerinin ne dediğini anlayamayanların kendini geri zekalı hissetmeye başladığı anda bi teyze bindi dolmuşa.
Yanıma oturdu... Başladı muabbete. Bi de saf oluyo insan o yaşlarda. Kadın soruyo, sen cevap veriyosun mal mal...
-Okula gidiyo musun bakalım sen?
-Gidiyorum.
-Kaça gidiyosun?
-orta bir.
-Aldın mı karneni, nası geldi karnen?
-Daha gelmedi..şimdi onu almaya gidiyorum zaten...
-Hmmm...İnşalla çok güzel gelir karnen. Alınca gökyüzüne bak olur mu? Bulutlara bak ki ben de bakayım ve anlıyım karneni aldığını..
(Niye bakyorum lan bulutlara?! manyağa bak! ne saçma...)
-tmm bakarım teyze.
Karneyi aldığımda ne kadar gereksiz ya da mantıksız da bulsam istem dışı bakıverdim bi kaç saniye bulutlara.. Ne saçma halbuki..
Kadın da hasta ruhluymuş resmen ya. Piskolojimi bozdu. Unutmadım hala...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahahahaha. süpermiş sercan. ya ortaokulda da yapılmaz ki böyle. ilkokul olsan anlıcam gerçi ortabir miniminnacıktık o zamanlar :D

berkhan dedi ki...

lan nie öle dion ya teyze ne güzel tatlı saf bi teyzeymiş...

Adsız dedi ki...

bence de anlamsiz ama sevimli biseymis..bak hala hatirliyosun :)

PcKelleZoid dedi ki...

gereksiz bi insan resmen kadın... :P

Serhat dedi ki...

bence teyze sırf muhabbet olsun diye söylemiş.saflık iyidir iyidir :)

PcKelleZoid dedi ki...

bu otobüste muabbet etmeye çalışan amcalarla, teyzeler hep gıcık etmiştir beni ya... off hele uzun yoldaysan çok kötü...

Tymaut dedi ki...

benim olayı biliyosunz. İstanbula giderken birinin yanına oturdum usülden de selam dedim. Sonra adam gazı aldı konuşmaya başladı.
-Adın ne
-yavuz
-nerede okuyorsun yavuz!

ben direk uyudum bunu duyduktan sonra

Adsız dedi ki...

bana adamin tek o kisa ankaray yolculugunda telefon numarasini vermeyi basardi.. nasi bi muhabbet ettiysek artik

Adsız dedi ki...

muahaahah yavuz direk kafayı adamın omzuna fln mı düşürdün :D birden öle canlandı gözümde ehehuehuehu :D

Adsız dedi ki...

mp3 player, cd çalar.. bu yüzden gereklidir bunlar..

Adsız dedi ki...

hahahahahahahahaha çok komiksin yavuz hehehehehehehehehehhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.