Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Perşembe, Ekim 12, 2006

kapı aralığında tırmanmak

Ayaklarımızı iki yana açıp, ellerimizi de karşılıklı kenarlara koyarak kapı
aralığında yukarı tırmanırdık.. ya da annemlerin yatağında zıplayıp, parende atardık..
Koridorda çoraptan yaptığımız futbol topuyla "tekvuruş" oynar ya da babamla güreşirken
birimiz ezilme tehlikesi atlatmaktaysa onu kurtarmak için kendimizi feda ederdik abimle ben.
Çocukken bi abiyle yapılabilecek en güzel sosyal aktivitelerdendi bunlar benim için.. :P

Bi gün annanemlerdeyiz gene böle hayattaki en büyük sorumluluğumun karşıdan karşıya geçerken annemin elinden tutmak olduğu yaşlarımdayken ben;
Abimle sıkıldık... Kuzeni de aldık, evde sık sık yaptığımız sosyal aktivitemiz "kapı aralığında tırmanmak" aktivitemizi gerçekleştirmeye
başladık. Bu aktiviteyi hepiniz küçükken denemiştir kesin.
Aktivite Kısaca Şöyle yapılıyo..:
Şimdi önce özenle çoraplar çıkarılır. Ayaklar terlemişse halıya sürterek kurulanır ve herhangi iki odayı birbirine bağlayan bi kapı eşiğine geçilip, en tepeye kadar tırmanılır.Her ne kadar ellerin ve ayakların "vcııııyk" sesi eşliğinde kayarak seni aşağa doğru sürüklese de Orda kalınmaya çalışılır...
Biz abim kuzen ben böle eğleniyoruz, kendimizden geçmişiz...Tam bizim kuzen tepede. Dayım gördü ve aynen şöyle dedi:
"Ordan düşüp de ağlarsan bi de ben döverim seni!" diye.. Sora kuzen korkup titremeye başlayınca küt düştü yere.. Ağlıycak ağlayamıyo..
Ikınarak "Bıgıı" ve benzeri sözcükler çıkartıyo ağzından.. Sonra dayım bastırmaya devam etti:
"Çükünden tavana asarım seni bak!.."
Yazık lan çocuğa! O yaşta gerçek sanıyo insan bunları...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

muahaha, senin dayın azcık sadist galiba sercan :D

PcKelleZoid dedi ki...

azcık mı?! :)

zechul dedi ki...

:))) bis de kusenle yapardık bunu yaa.. bigün o çıkmış kapı aralıına ben de altından geçiorum böle niese:D sona bu bi düştü üstüme:))) yara bere umursayan kim tabi bikaç dakka sona dewam :D
çocukluk küsel şeydi yaa..
tey teey

PcKelleZoid dedi ki...

Dimi? ben de çok özlüyorum..

Adsız dedi ki...

daha bugün aklıma geldi o kapıya tırmanma olayı, malum mu oldu bana ne :) en son 5 sene önce fln denedim de yapamadım haliyle, güsel günlerdi yahuu

Serhat dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Serhat dedi ki...

yaa ben hiç çıkamadım bu kapı aralıklarına böhühüee niye yapamıyorummm denicem ulan şimdi tekrar inadım inat kimseye çıkamadı dedirtmen.ehh be sercan nerden soktun kafama beee şunu du ben denemeye gidiyorum şimdi bikaç gün benden haber alamazsanız hastanede olucam merak etmeyin

Tymaut dedi ki...

serhatcım sen deneye dur ben hala yapıyom valla. Evin giriş kapısı gayet geniş. Çıplak ayakla süper tırmanılıyo

PcKelleZoid dedi ki...

Yürü be serhat kim tutar seni!
(çok pis gaz veririm...)

berkhan dedi ki...

dayıyı sevdim beah... Tam benim kafa. :))) küçük veletleri korkutacaksın ki akılları başlarına gelsin de mi yawww :))

Adsız dedi ki...

oof off küçüklük gerçekten güseldi bende yapardım bu kapı kenarına tırmanmayı bazen ayağım terler kayardı ve cıiiiyykk die bi ses çıkardı hiç unutmam :) düştüm mü hatırlamıom ama düşersin diyen çok olurdu şimdi yine yapmak geldi içimden ama bu gövdeyle nası yapcam bilemiyorum...

Serhat dedi ki...

yaptım ulan işte yaptım yavuz bu da kapak olsun sana tmm mı !
Sercan gazı ben yaptıktan sonra verdin ama yine de eyvallah :)

PcKelleZoid dedi ki...

hadi ya sevinmiştim ben de gaz verebiliyorum diye... :(
:P

irene dedi ki...

ben de yaptım valla.. yapan çocukları da çok iyi anlıyorum şimdi:)

PcKelleZoid dedi ki...

eheheh. :)çok zevkli bişey bu ama dimi yaa...

irene dedi ki...

özellikle yapılan ilk an çıkılan ilk kapı en zevklisiydi:)