Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazar, Ekim 01, 2006

Evet, Elektronik Okuyorum... Ne var?

Bizim bölüm insanları çok ilginç olur yaa...
Mesela biz birbirmize küfredeceğimiz zaman "Kapasitör Kafaa!!" ya da "Diyod Akımııı!" diye bağrırız. Ama bi sor neden? "İdiot" = " idiode " tur çünkü... Kapasitör de dolup boşalabilen bi aygıttır ya, o bakımdan...
O diil de; bizim bölüm öğrencilerinin, kampüste ayırdedilebilmesi en kolay yağmur yağarken olur. Şöyleki:
Normal bi insanda durum şuyken:
Bizim bölüm insanları şu vaziyette kaçar yağmurdan:Şimdi bizim bi IEEE topluluğu var, Institude of Electric Electronic Engineers diye. Bunun Öğrenci kolundan bi arkadaş üye toplamak için afiş hazırlamış. Okulun bütün binalarına asmışlar falan... Afişi bi gördük; şey yazıyo"IEEE 'YE ÜYE OLUN SOSYALLEŞİN" eheheh...
Tabi bütün okul dalga geçmeye başlamış bizim afişlerle. Olay nası bi ironikse, biz de afişin günü geçtikten hemen sonra EE'ci olduğumuzu belli etmeden geri toplamaya başladık afişleri :)

Bizim hocalar da bi garip... "Sen EE'cisin, Sen yaparsın!" diye bi laf öğrenmişler, durmadan onu söyleyip, dayıyolar ödevleri,quizleri, kol gibi sınavları...
- Neyi yaparım?! Yapamıyom lan işte! Alla Allaaa... Yani yapıyorum da... yani..işte anladın sen..

Geçen Mizah Klübü tanışma toplantımız vardı. Penguende çizeceğimi duyunca salonda yeni üyelerden yükselen "Kim, Kimmiş, Kim?" sesleri eşliğinde bana hayretle bakan gözlerin arasında buldum kendimi. Sevindirik oldum tabi haliyle (alt tarafı yumurtalar'da basacaklar halbuki)... Fakat toplantının sonrasında bi kızla şöyle bi diyalog yaşadık:
-Ya ben birinci sınıfa yeni geçtim de bilmiyorum vakit ayırabilcek miyim bu mizah işine...
-Ayırırsın ya nolacak... Ben elektronik okuyorum mesela hiç problem olmuyo...
-Elektronik mi? Hadi yaa... Geçmiş olsun!
-NE GEÇMİŞ OLSUN LAN! SENSİN GEÇMİŞ OLSUN! demedim tabi...
şöyle dedim onun yerine:
-Eheh... saol.
(O an bi sinirlenmiştim ama belli etmedim. Şimdi düşünüyorum da, harbi yaa yazık lan bana. :P)


16 yorum:

Adsız dedi ki...

topluluga üye olun sosyalleşin he... abi siz kendinize böyle diosunuz biz diyince kızıyonuz...

PcKelleZoid dedi ki...

iyi de biz kendimize asosyal demiyoruz ki...
ieee ye üye olunca pek sosyalleşilmiyo diyoruz o kadar. :)

Adsız dedi ki...

idiot geyiğini de hemen bölüme maletmişin, daha bi yasmin yaptı beh, ama olsun gerçekten tam bize yakışır türden bi geyik :D

PcKelleZoid dedi ki...

ee tamam işte bişeyi yasemin söylüyosa, o şey otomatikman bölüme mal oluyo zaten.. :P
Koskoca IEEE ögrenci kolu başkanımız o!
yasmin diyip geçemezsin tamam mı?!

Adsız dedi ki...

:D yaseminin gözüne girceini mi zannediosun bu laflarla o başkansa ben de sekreterim, ieee'yi asıl ayakta tutan benim :P

PcKelleZoid dedi ki...

Onu biliyorum,sensiz bi IEEE düşünülemez zaten... :P

Adsız dedi ki...

az kaldı az. sabredin yarisini bitirrdik duse kalka daha saglamiz..

Adsız dedi ki...

laaann esprimi çalmış, senin yanında yaptık die hemen ne die çalıosun pis insan! :P

ayrıca kafandan element uydurma, o afişin tarihi geçmedi çünkü kendisinin tarihi 31 aralık olarak yazılmıştır.. ;)

PcKelleZoid dedi ki...

E hüsam topluyoduu.. yanımda..
anaa demek vakti geçmeden başlamışız toplamaya.. abouw..

Adsız dedi ki...

bu arada bugunku ecd sınavından sonra yazdıgım seyleri geri alıyorum.(semsiye olayı)

Serhat dedi ki...

Eee kız haklıymış yani bence de dicek fazla söz yok :P

Adsız dedi ki...

yahu bu kadar kızcak ne var doru demiş kız mühendislik zor işte kabul et gelmişsin zaten 3.sınıfa kızın başın sağolsun demediine dua et:D hem belki kız öle demek istememiştir canım yüklenmeyelim bu kadar!!(yeterince deşifre ettim sanırım kendimi:P)

PcKelleZoid dedi ki...

ehehhehe...

PcKelleZoid dedi ki...

Ulan şaka maka üçüncü sınıf olduk haa...

Adsız dedi ki...

ya öle işte zaman geçip gider okul biter daah dün birdir ne çabuk bitirdik dersin pckellezoid

PcKelleZoid dedi ki...

dimi pinkmoon yaw...derim dimi... efet dedim bile sanki :P