Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Cumartesi, Ekim 20, 2007

Evet yanlış duymadınız 3 yıldır gözüm gibi baktığım saçlarımı kestirdim !!!

Saçlarımı kısa kestirme kararımda; babamın kel kalacağıma dair söylemlerinin, cep telefonumun çalar saatinin “ertele” fonksiyonu tadındaki periyodik uyarılara dönüşüp durmadan devam etmesinin en büyük etken olduğu söylenebilir. - ki kendi saçları gayet kellik kavramından uzak bir oluşum sergileyen babam, beyin yıkama konusunda Orwell’ın Büyük Birader’inden daha yeteneklidir. :)
Evden çıkarken gayet kendinden emin olan ben, berbere varınca nasıl oldu da bir anda o kadar pıstım anlamıyorum hala…
-Tamam kestirecem! Artık eminim!
diye diye gittim; ama nası olduysa o berber koltuğuna oturmamla “acaba kestirmesem mi ki?” fikrinin bütün beyinsel fonksiyonlarıma obstrüksiyon uygulaması bir oldu. Fakat berberden gelen son “Emin misin?” sorusunun cevabı tabi ki “evet!” olarak çıktı ağzımdan hiçbir nöronum çalışamamaktaymışçasına...
Şimdi adam başladı kesmeye…gayet kendinden emin bi tavırla kesiyo falan…bi ara bişeyler getirmeye 2 dakka içeri gitti. Benim surat aynen şöyleydi; ama abartmıyorum:
Berber işini bitirdikten sonra ise nasıl olduysa şu moda girdim:
-Güzel oldu lan sanki! Dur bakayım… evet evet güzel oldu… bakayım…evet evet…tamam.

Yeni halime alışamamış olmamdan kaynaklanan ruhsal denge bütünsüzlüğüm hareketlerime de yansımış olacak ki berberden çıkıp yolda giderken her stratejik noktada kendime baktım. Yürürken araba camlarından sürekli kendine bakan bi tipe dönüşmüşüm farkında değilim. Böle D&R’ a girdik yürüyen merdivende tavandaki aynadan kendime bakıyorum falan…
Bu zor günümde berberde beni yalnız bırakmayan ağbime sonsuz teşekkürü borç bilmekle beraber saçlarım kesilirken zırt pırt aynadan bana bakmayıp beni güldürmediği için de ayrıca minnetarım. :P

9 yorum:

berkhan dedi ki...

koç haırlı olsun saçlar! bu arada yeniden blog yazmana da sevindim.. ben de bi ara yazsam yawww

Unknown dedi ki...

güzel olmuşş.

haha hatta iyi de olmuş olabilir; sen uyurken babanın elinde makasla belirip çaktırmadan çözüm bulmasından iyidir :D

PcKelleZoid dedi ki...

saool saool... abi baya zor günler geçiriyodum biliyosun... blog yazmak falan içimden gelmiyodu hiç.. neyse gene döndük mutlu günlere...saçları kestirince piskolojim de düzeldi valla...
Harbi yaa sen de yaz artık da okuyalım..

PcKelleZoid dedi ki...

ehehehuhe,yok canım... babam yapmaz öle seyler :)

dilök dedi ki...

sevgili pekzoitto.. (: ehe neydi dur bi bakimmpckellezoid-hıh.
şöyleki asıl blogu görmeden nasıl arşivi buldun ben anlamadım. (: bravo.

dilekrkc.blogspot.com'da saçmalamaya devam ediyorum ben. tüm arşivi okucan mı ya? ehu.. çekilir mi? aman o beni sevmedi, hayatta küçük ayrıntılar- tekrar edipduruyo ben sana özet geçivereyim. ehuu. ben sevindim.

e-mail de yollıyamadım, buraya karaladım.

Adsız dedi ki...

kaymayan yazıya bayıldım :)) saçın hakkında bişi diyemiycem gerçekte görmek gerek :p

PcKelleZoid dedi ki...

eheheh... sonuna kadar okudun dimi kaymayan yazıyı... :P

Adsız dedi ki...

kısa saçla sercan yakışıklıı olmuş bi kat daha
çizimleri gibi nev-i sahsına munhasır bi havası var zati kısa saçla da
:D

PcKelleZoid dedi ki...

Vaay osman, sen okur muydun yaa benim blogu?! teşekkür ederim bu arada... nev-i şahsına munhasır bir hava derken zannedersem iyi bişeyden bahsediyosun :P eheh saol :)