Bu metnin;ne kadar da "kayan yazı" olduğunu düşündüren bir görüntüsü var deil mi?....ama hayatta hiçbişey göründüğü gibi değildir......aslında... dikkatli bakarsanız bunun "kaymayan bir yazı" olduğunu göreceğinizi biliyor muydunuz?..............................................lütfen dikkatle bakmaya devam edin.................................................. ve bunun aslında kaymayan bir yazı olduğunu görün....................................................evet,simdi hep birlikte bakışlarımızı, tam olarak bu noktaya davet edelim.............................................................şimdi yavaş yavaş kaymayan bir yazıymış gibi gelmeye başladı deil mi?.................................birazdan bunun gerçekten de kaymayan bir yazı olduğunu siz de göreceksiniz............................................................................kaymayan bir yazı...............................:)))))).........

Pazar, Aralık 03, 2006

Hangi Yol Daha Kısa Ki?

Pazartesi sabahları 8:40'da Electronic Circuit Design dersi Labı var tamam mı. Yavuzla Metaksanın ordan yürümeye başlayıp Laba gelişimiz sürecinde geçen anlar bütününde çok stres oluyorum; çünkü genelde geç çıkıyoruz evden ve lab başlar başlamaz quize giriyoruz. Kaç kere geç kalıp quize geç başladığımı bilirim ben. Geçen gene yürüyoruz böle; ama bu defa derse yetişecektik galiba, kütpanenin solundan mı sağından mı gitsek daha yakın olur konusunda anlaşamadık. Ben sağından diyorum o solundan. Yavuz deneyelim sen ordan ben burdan diyince direk çocukluğumdan bi anektod geldi aklıma. Ama abimin anlattığı kadarıyla hatırlıyorum. Şimdi bizim evle okul arasında bi kaç bina vardı ilkokula giderken. Hatta okulun bahçesinde maç yaparken pantolonum falan yırtılsa koşarak eve gidip değiştirebiliyodum.
Neyse...
Evle okul arasında da iki yol vardı tahmin edersiniz ki... Hatta binaların arasından az çok görülebiliyodu diğer yoldan yürüyen bi adam.Bi gün abim: -Gel Sercan deneyelim hangi yoldan daha hızlı gidebiliriz. demişti. Ama herhangi bi iddamız falan yok yani. Bakacaz işte hangisi daha kısaysa o yoldan gidilecek bundan sonra. Okudan çıktık başladık deneye... Yürürken falan bi süre sonra abim bi bakmış benden tarafa, Ben deli gibi koşuyorum karşı yolda... LAN(!) demiş o da başlamış koşmaya :))) Hayır nie koşuyosam...çocuk işte benim gittiğim yol doğru çıkacak ya. Abim ne zaman anlatsa bunu beni hep gülme tutar... Öyle komik bi sinir olmuşlukla anlatıyo ki..
-Biz Deney yapıyoruz Herif koşuyo ordan, Koşmak da ne koşmak... İki ayağı aynanda havada! Nası bi hırsla koşuyosa artık...

14 yorum:

PcKelleZoid dedi ki...

Harbi ya... Kütpanenin önünden gidersek mi daha yakın arkasından mı?

Sanki mühendislik binasında ne yapacağınla ilgili bu dimi :)

Sertaç dedi ki...

Aynen bu resimdeki gibiydi işte.

Adsız dedi ki...

euhehehu öldüm yav gülmekten :D
bekliyodum ama böle koşmanı ta en başından beri (yavuzla kütüphane deneyinen beri :D)

bi de şunu belrtiyim, EB'ne gitceksen, ktphanenin solundan daha kısa oluyo :D

Adsız dedi ki...

yalnız aklıma bişi geldi..şimdi madem abin seni binaların arasından görüyor, seni koşarken görebilmesi için de senle aynı hizada gidiyor olması gerekmiyo mu?

yani o da koşuyo olamaz mı :D

PcKelleZoid dedi ki...

hmm...güzel tespit :)

Sertaç dedi ki...

Ya da benim gittiğim yol daha kısa... :)

PcKelleZoid dedi ki...

obaa... Zeki insanlar topluluğu sizi! Abime bak be! Helal... Yassmin'in önermesi küt diye çürüdü resmen :)

Bi dakka bi dakka... demek senin gittiğin yol daha kısaymış kesin o zaman... tüh ya, o kadar da koşmuştum benim ki kısa çıksın diye...ühü :P

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
irene dedi ki...

:))
bu arada yazıyla grafik öle tamamlıyo ki birbirini sölemeden edemedim.
bu grafikleri sen mi yapıosun sormadan edemedim?:p

PcKelleZoid dedi ki...

evet ben çiziyorum ;)

irene dedi ki...

ellerine sağlık valla çok zor olsa gerek..

Adsız dedi ki...

sürekli bi edememezlik gördüm burda :))

Adsız dedi ki...

bir de ben bu olayı bi adım daha ileri taşıyıp banyoya annemlerin odasından mı geçince daha yakın mutfak giriş tarafından geçince mi daha yakın onu ölçmeye çalışmıştım tabi bu işte efsane avcıları izlemenin verdiği psikopatlık da var
güzel tespit sercan :)

PcKelleZoid dedi ki...

ehehheh.. saol...